Sampo-Rosenlew FR28

Dane

Waga maszyny 13 000 kg
Długość 8262 mm
Szerokość 2720 mm
Silnik Agco Sisu Power 49 AWF, 124 kW
Skrzynia biegów Hydrostatyczno-mechaniczna z blokadą dyferencjału
Prędkość 0-25 km/h
Kran/Żuraw Mesera F59 (7,2/8,5/10 m) / Kesla 600 (7,7/8,2/10 m)

Opis produktu

Nowy forwarder ze stajni Sampo

Sampo-Rosenlew zareagowało na potrzeby klientów poprzez zaprojektowanie FR28 forwardera, który jest przystosowany do trzebieży.Ten 10-cio tonowy forwarder nośny ma uzupełniać nasze harwestery. Dzięki niskiemu obciążeniu kół i małemu kątowi skrętu, FR28 jest zwinną maszyną do sprawnego transportu drewna.

Pierwsi klienci mogli obejrzeć FR8 już w 2012 roku. Produkcja maszyny ruszyła w 2013 roku.

Podwozie

FR28 jest idealną maszyną do młodych, gęsto zalesionych terenów. Niewielkie wymiary wraz z przegubowym układem kierowniczym i niskim kątem skrętu sprawia, że FR28 jest bardzo zwrotną maszyną — idealną do pracy na tak wymagającym terenie. Długość przestrzeni ładunkowej możemy zmieniać pomiędzy 3,8 do 4,4metrów.

Silnik

Głównym źródłem napędu naszej maszyny jest 49AWF common rail diesel wyprodukowany przez Agco Power w Finlandii — firmy z wieloletnim doświadczeniem. Silnik ten gwarantuje niskie zużycie paliwa. Silnik ten zapewnia 124 kW i 700 Nm (2100 rpm) momentu obrotowego.

Kabina

Fabryka Sampo-Rosenlew stworzyła również przestronną, cichą kabinę, która pomaga operatorowi pracować wydajnie. Spełnia ona oficjalne normy bezpieczeństwa i jest specjalnie zaprojektowana oraz dostosowana do pracy w gęstym lesie gdy drzewa dookoła muszą pozostać nienaruszone.

Żuraw

FR28 forwarder posiada 10-cio metrowy zasięg żurawia specjalnie zaprojektowanego do trzebieży. Niska konstrukcja dźwigu poprawia stabilność i widoczność na boki. Dzięki średniej wadze, pobór mocy jest niski, co również pomaga uniknięcia szkodliwego przeciążenia.

Zapraszamy do przejrzenia broszury o FR28 
www.sampo-rosenlew.fi/upload/esitteet/fr28_2013_web.pdf

© 2021 by Bóbr SC | Designed by MythicUS Code by maryl.pl